Kvällsuppdatering

Dubbel-träning var inget för mig. Mina ben bar knappt mig den sista halvtimmen av träningen. Det blev lite väl intensivt idag så imorgon är det vilodag för hela slanten!
Min ena syster ringde mig nu ikväll och undrade om jag ville hjälpa henne på jobbet imorgon. Hon driver ett eget dagis och imorgon skulle de har nallefest och där skulle vara 20 barn mellan 9-10.30 så jag ställer upp som en hjälpande hand under den tiden.

Nu är det Desperate Housewives som gäller. Äntligen har jag kommit ifatt de avsnitt som visas på TV.
PS! Emelie gav mig en sida idag med ordprov som är förberedande inför ord-delen på högskoleprovet. SKITBRA! Jag har gjort 4 tester hitills och det går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0