Lördagens konsekvenser

Jag är helt utmattad och mår illa!
Var ute igårkväll med Turkietgänget och det var supertrevligt och jag hade roligt ända fram till 4.30 då vi kom hem för att sova. 8.15 var vi uppe igen för att gå på utförsäljningen på Puma (Bilder på det jag köpte kommer). Så 3 h och 45 min sömn. Det slog hårt på mig så när vi kom hem igen, vid 12 tiden så la jag mig på soffan för att sova lite. Blev väckt för en halvtimme sedan, så jag har sovit bort hela denna söndag. Mindre trevligt, men dock välbehövligt! Jag är fortfarande trött och bakis sedan igår så detta är inte min favoritdag kan jag ju säga...

Kevins föräldrar kommer ikväll. Svärmor fyller år så vi ska bjuda på middag. Det blir "Emelies mormors kyckling" som vi kallar den då det är Emelies mormors recept. Kan ta ett foto på maten sedan och lägga in.
Nu måste jag diska undan lite och göra mig iordning innan det fina besöket kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0