Nya träningskor = nytt liv

Kan också passa på att meddela att mina nya träningsskor är toppen! Jag tror de har en speciell förmåga, nämligen att lämna kilon efter sig. Jag har på mindre än en vecka tappat 1,4 kg. Jag är glad att det äntligen börjar gå åt rätt håll. Det beror med största sannolikhet på mitt onyttighets-stopp sedan två veckor tillbaka, och även att jag satt igång med jympa igen. Powerwalken gav till en början ingen viktförändring alls, sedan gick jag ner lite, men gick upp det igen. Vilket troligtvis berodde på att jag byggde på mina benmuskler rättså rejält. Men nu ska jag varva powerwalk med träning på Friskis. Vilket blir allt ifrån jympa, skivstång, cirkelfys, core och BOSU.

Jag ska ha nått mitt mål till jul. Nu har jag 2½ månad på mig och jag är övertygad om att det kommer gå för min motivation är så hög den bara kan bli! Och ni ska även få en före och en efterbild när jag är i mål.


De magiska skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0