Tränings dags!

Planen för dagens träning var cirkelfys, men upptäckte för någon timme sedan, till min stora besvikelse, att den är inställd. Jag ringde till Friskis och på grund av att passet är inställt får jag istället gå på gymmet. Jag har inte tillgång till gymmet annars då jag inte köpt det träningskortet. Men jag är inte bitter, gymmet blir skitbra!
Ska köra en jäkla massa kondition då jag fick en tråkig start på morgonen. Har gått upp 0.5 kg. Så nu är det nya tag även om jag hållt igång rejält de senaste tre veckorna.
Jag är dock övertygad om att det är muskler det rör sig om eftersom jag äter nyttigt alla veckans dagar med undantag för lite mörk choklad på helgen.
Men men, det är bara att bita ihop och ge ALLT nu för att jag ska kunna nå mitt mål till jul. Kom igen alla där ute också som tappat motivationen på grund av vågens siffror. Det är bara siffror, så länge kroppen inte följer med upp så är det bara att fortsätta. Det vänder, det lovar jag!


Detta var vardagsmat för mig i Turkiet. Varje dag. Var det inte munkar så var det något annat i samma onyttighetsgrad. Är det konstigt att siffrorna på vågen ökade i megatakt? Njae, tror inte det.
Men sådant tillhör semestern!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men friskis här i Sundsvall är skit rent ut sagt! Jag gick på Friskis hemma och där var det jättebra, men här är ledarna superdåliga. Kan inte hålla takten, säger fel saker och är inte peppande över huvud taget. Önskar att Friskis hbg kunde komma hit! :D

2010-10-20 @ 12:33:59
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/
Postat av: Jenny Westerholm

Vilken fin blogg du har :)



Jenny Westerholm

2010-10-20 @ 13:36:55
URL: http://jennywesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0