VT 11

Nu i helgen tog jag tag i att anmäla mig till kurser som startar till våren. 6 st fristående kurser och 2 st utbildningsprogram.

1. Utvecklingspsykologi - De tidiga åren. 7,5 hp, dagtid.
(Internetbaserad distansunderv, Kvartsfart (25%), Fristående kurs,
Högskolan i Gävle, Ortsoberoende)
2. Psykologi grundkurs. 30 hp, blandade tider.
(Internetbaserad distansunderv, Helfart (100%), Fristående kurs,
Blekinge tekniska högskola, Ortsoberoende)
3. Sexologi. 15 hp, blandade tider.
(Normal undervisning, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Malmö högskola, Malmö)
4. Fastighetsmäklarprogrammet. 180 hp, dagtid.
(Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Malmö högskola, Malmö)
5. Fastighetsmäklarprogrammet. 120 hp, dagtid.
(Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Malmö högskola, Malmö)
6. Sociologi - Den menatala (o)hälsans sociologi. 15 hp, dagtid.
(Normal undervisning, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Lunds universitet, Lund)

7. Bostadens utformning. 7,5 hp, dagtid.
(Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Linnéuniversitetet, Växjö)

8. Engelska - grundkurs. 30 hp, dagtid.
(Normal undervisning, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Lunds universitet, Lund)


Sådärja. Det är vad jag sökt in till i vår i kronologisk ordning med det jag allra helst vill först.
Så nu får vi se om det blir något av det eller om jag har något annat för mig till våren. Förhoppningsvis har jag väl ett jobb får jag hoppas, men om inte så läser jag gärna lite fristående kurser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0