Anställningsintervju

Det rullar på med jobbletandet. Fick reda på att de hade en deltidstjänst på EM nu så denna veckan har jag varit på Europa möbler tre gånger för att prata med persoalansvarig och igår lyckades jag få tag på henne. Efter att ha pratat med svärmor och svärfar om jobbet, igår, så bestämde jag mig för att åka dit idag igen.
Jobbet innebär dekoration i butiken samt hålla det snyggt och trivsamt bland inredningen. Precis vad jag vill jobba med! Så jag åkte dit idag och erbjöd mig jobba gratis en helg för att visa vad jag går för.
Det slutade med att jag ska komma på anställningsintervju på onsdag kl 11.

Håll alla tummar för att detta ska gå vägen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Fy fan paui vad roligt!!! Jag håller tummarna och stortårna för dig :)

2010-09-27 @ 10:57:24
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0