Dagens göromål

Sådärja, dagens to dos avklarade! Jag kom hem till ett hem som liknande ett bombnedslag imorse så jag har precis totalstädat hela lägenheten. Nu luktar det nystädat och äpple, då äppleljusen är tända!

Jag och Anna gick milen i förmiddags, 1½ timme tog det och benen är lagom slut nu kan jag säga. Men imorgonbitti är det dags igen, 7 km blir det då. Jag har faktiskt gått ner 1.1 kg på en vecka nu. Så visst ger det resultat, bara att hoppas att det fortsätter. Jag väger mig som tidigare nämnt på Wii brädan på spelet Wii Fit Plus och där räknar den ut BMI och vikt. Jag har sedan vi fick låna spelet (i början av augusti) legat på overweight enligt mätaren och gått ner lite men inte ner till normalviktig, men idag minsann, då gick jag ner till healthy weight enligt BMI-mätaren. Så nu är jag pepp till tusen och tänker fortsätta tills jag uppnått mitt mål.

Nu ska jag nog ta och läsa min bok så att den kan bli klar inom de närmsta dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0