Det blev en bra fredag till slut!

Kvällen igår var hur bra som helst! Det var verkligen rätt avslut på en annars mycket jobbig dag.
Jag har precis ätit frukost och vill så gärna till Pålsjö skog och gå 7 km rundan. Men eftersom jag drack igår så vill jag inte köra idag, så det blir nog en vilodag idag. Och bara för det så blir det milen imorgon.

Jag sitter och kollar på Biggest Loser Sverige nu och jag blir pepp på att också förändra mitt liv. Även om jag redan gjort det och kämpar på så visar det inte riktigt samma resultat för mig som för dom...
Men jag ska fortsätta, för jag vet att jag inte tappar flera kilo direkt utan nu byggs mina benmuskler upp igen och därmed ökar jag i vikt. Men jag känner mig mindre och det är huvudsaken.

Jag blir så otroligt glad av att se så målmedvetna människor som orkar ta tag i sin vikt trots att de kommit så högt upp i kilona. För väger man 150 kg så är det starkt att kämpa så hårt och till slut uppnå sin målvikt.
Det gäller att ge sig fan på att man vill, för då går det!
Det är precis vad jag gjort och nu har det snart gått 2 veckor och jag är fortfarande lika peppad, om inte mer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!!

Vill bara säga att du är så himla duktig!! Jag tror på dig och det här du skrev med att du inte märkte lika stor skillnad som dom på Biggest loser ska du inet tänka på!! Du väger ju mycket mycket mindre än dom från början och därför blir ju dina resultat lite mindre i början!! PUSS PUSS

2010-09-11 @ 13:47:09
Postat av: Svar till Sandra

Tack så jättemycket! Det är sånt man behöver höra för att känna orken att fortsätta, förutom ens egen pepp.

Och ja precis, eftersom dom på Biggest Loser väger uppåt 150 kg så är 6-7 kg i veckan samma som kanske 1 kg för mig, så jag vet att jag inte kan jämföra mig med dom då våra kroppar ser helt annorlunda ut!

Puss på dig.

2010-09-11 @ 19:34:25
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0