Det går åt rätt håll

Dagens motion blev också av!
Började med 1 h och 20 min powerwalk blandat med lite intervallträning i Pålsjö skog med Anna och Emelie. Vi gick fel när vi skulle gå milen så det blev ca 8 km istället. Jag gick ner till stan efter lunch för att träffa Therese så där fick jag garanterat de två sista kilometrarna som fattades vår runda. Det känns i hela kroppen att jag hållt igång nu fyra dagar i rad. Men jag ska på det imorgon igen! Fast det blir 5 km imorgon för att ladda upp inför milen som vi ger ett nytt försök på söndag.
Jag vägde mig dessutom på Wii Fit Plus idag och jag har tappat 0,6 kg på tre dagar, så det går åt rätt håll i alla fall ;)

Det är i denna fina skog jag numera håller till och förbränner alla sommarglassar och allt godis som åkt ner under det senaste halvåret. Underbar skog kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0