Gårdagen

Var på 20-års kalas igår för Kevins kusin. Det var väldigt trevligt och jag träffade dessutom min bästa barndomsvän och hennes föräldrar där (hon är också kusin med födelsedagsbarnet, världen ÄR liten). Det är så kul att prata gamla minnen och saker som hände för över 10 år sedan...

Jag och Kevin var på Väla igår under dagen och han köpte ett par röda skitsnygga chinos. Han lade undan ett par riktigt snygga jeans och en ny vinterjacka som vi ska hämta idag. Jag hittade en blus (ja hör och häpna, jag köpte mig ETT nytt plagg till hösten) och även en vinterjacka som jag lagt undan till idag.
Tänkte lägga upp bilder på det jag köpt sen när jag hämtat jackan.
Jag lämnade tillbaka min Reebok Easytone igår.. Min högra fot domnade av när jag gick runt med dom här hemma och fötterna blev EXTREMT svettiga trots att skorna skulle andas. Jag fick pengarna insatta på mitt konto så jag tänkte gå ner i stan imorgon och se om jag kan hitta ett par andra Easytone som känns bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0