Härliga söndag

Idag har jag varit ute på min dagliga runda (med undantag för igår) men utan sällskap. Jag började gå ca 10.30 och vi hade tvättid kl 12 så jag skippade milen idag och tog 7 km med SUPERpowerwalk med lite jogging så jag var klar efter 1 timme och det brukar ta 1 timme och 10 min annars. Och det känns i benen att jag ökade så idag unnar jag mig lite god mat och något gott, tror jag. Borde inte men måste få någon belöning ibland!

Nu har jag precis kommit hem från IKEA med en ram och ett blockljus med doft till köket. Så snart ska jag ta tag i att sätta i trycket i ramen och ett foto kommer in senare ikväll.
På vägen upp till lägenheten tog jag även tvätten vilket resulterade i ett nytt träningspass. Två stora IKEA-påsar (de gula och blåa) med kläder och en stor ram plus väska. PUH säger jag bara.

Måste också säga att sedan jag blev tillsammans med Kevin, vilket var för lite mer än ett år sedan så har jag börjat älska söndagar mer och mer. Jag har alltid hatat dom då det varit dags för skolan dagen efter. Men av någon anledning gillar jag söndagar starkt nu. Riktig mys/softdag!

Uppdatering:
Det kommer ingen bild på tavlan idag då det inte fungerade att ha den där vi hade tänkt så vi borrar upp den på ett annat ställe nu i veckan. När det är gjort lovar jag att lägga upp en bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0