Jag har fått napp!

Fick ett väldigt viktigt samtal idag.
Nämligen från ett jobb jag sökt som utdelningspersonal hos Metro. Tjejen som ringde mig intervjuade mig per telefon och ringde även min referens och ringde sedan tillbaka mig. Innan vi avslutade samtalet sade hon "Du är den enda jag ringt till från alla de CV som jag fått". Det kändes ju mer än bra kan jag säga.
Hon fick mitt kontonummer och jag får kontraktet hemskickat imorgon eller i övermorgon. Som det ser ut just nu så är nästa utdelning på måndag nästa vecka och hon har tyvärr tillräckligt med personal men jag står som första reserv. Hon ska också ringa upp mig på fredag igen för att kolla hur läget ligger till.

ÄNTLIGEN!

Även om det inte är ett heltidsjobb så är det ett steg närmare mot ett arbetsliv!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen!

Min väska är köpt på Åhléns. Märke Wera.

Pusspuss

2010-09-21 @ 10:42:21
URL: http://sofiagranstrands.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis! Alltid skönt med något :)

2010-09-21 @ 14:37:55
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0