Toppform

Jag är på topp! Jag har varit ute och powerwalkat 3 dagar i rad nu och äter nyttigt och på regelbundna tider så detta ska nog gå vägen. Imorgonbitti ska jag och Anna gå rundan på 1 mil i Pålsjöskog. Änsålänge har jag bara gått 5 km rundan.
Nu ska jag laga lunch, vilket blir majskolv och stekt kassler (jag vet att det inte hör ihop alls, men man får ta vad man ha).

Jag och Anna var dessutom och besökte skolan idag. Dom har renoverat hela sommaren och nu ser det inte alls ut som då vi gick där. Eleverna har också fått varsin egen laptop. 3000 elever... Undra hur många som kommer lyssna aktivt på lektionerna nu då!?!?
Det var kul att se alla gamla lärare iallafall, så det blir nog ett besök senare i höst också för att hälsa på dom vi inte hann med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0