Torsdag

Sitter och läser underbara bloggar efter en "slappelunch" om man kan säga så. All-bran med fil och två mackor till det. Ibland får man äta frukost två gånger om dagen.
Jag och Emelie gick 5 km rundan imorse och det kändes super! Underbart väder och det är ju mysigt att gå i skogen när solstrålarna silar ner mellan träden.

Efter att vi hade gått rundan körde jag till Coop Forum för att köpa köttfärs, de har extrapris denna veckan. 29.90:-/kg!!!! Så passa på! Jag köpte 3 kg så nu har vi så att det räcker ett tag framöver.

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa min bok som jag började på igår, "När livet stannar". Jag har äntligen läst ut "Ut ur mörkret" och jag kan tyvärr inte rekommendera den. Jag tyckte personligen att den var alldeles för seg. Det hände för lite på de 500 sidor som boken var på. Jag gillar böcker där det händer saker hela tiden så att man inte kan sluta läsa.

Lovar en uppdatering senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0