Vardagslivet

Idag har jag varit ute på min dagliga powerwalk runda med Anna och Emelie. Det blev 7 km idag och jag är helt utmattad. Så imorgon får vi se om det blir vilodag eller om vi kämpar på.
Jag har precis kollat igenom alla jobbsajter jag vet, för att se om det finns några lediga jobb som kan passa mig. Har hittat ett par stycken så dom har jag sökt. Har även registrerat om mitt CV på Åhléns hemsida och registrerat mig på fler bemanningsföretag. Så nu finns mitt CV nog på de flesta bemanningsföretagen och även i de butiker där man kan registrera över internet.
Jag håller en liten tumme för att det ska dyka upp ett intervjutillfälle snarast då jag vill börja jobba!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa ut min bok och sedan börja på en ny mycket EFTERLÄNGTAD bok! Det vill säga, När tiden stannar av Malin Sävstam

En till uppdatering kommer nog senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0