Barnvakter i 24 timmar

Jag har haft fullt upp i helgen och även igår, därav ingen uppdatering. I lördags var jag och Kevin barnvakt till hans systerson, Alve. Han sov över hos oss och vi lämnade honom på söndagseftermiddagen. Allt gick hur bra som helst, en snällare 1,5 åring får man leta efter!
Jag har några bilder på mobilen som jag tänkte ladda upp, men sladden är inte här och jag orkar faktiskt inte gå och hämta den, så bilder kommer seanre!

I söndags blev det badminton igen, vår nya söndagsrutin! Och igår blev det gymmet + en halvtimme på bandet med powerwalk varvat med löpning. Det är klassiskern jag brukar köra varje gång jag gymmar. Värmer upp med en halvtimme på löpbandet och sedan kör jag styrka. Så detsamma väntar mig idag och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0