Dessa jävla relationer

Jag är så förbannad! De jag trodde var bland mina närmsta vänner börjar nu visa sig vara motsatsen. Detta är andra gången på kort tid som dessa människor förvånat mig. Det är tacken för att man själv bjudit till ALLA gånger de senaste månaderna. Tar inte jag tag i att fixa ihop något så händer inget, eller så blir man själv inte medbjuden. Nästa gång detta kommer upp på tapeten kommer jag prata med människorna det handlar om, för jag är inte den som bara vill snacka av mig med alla andra utom de som det handlar om och sedan låtsas allt är bra. Men just nu behöver jag bara få ur mig min ilska!

Sen känner jag lite som så, hade de velat ha med mig så hade de väl frågat? Det måste ju finnas en anledning till att jag inte blir tillfrågad? Den anledningen ska jag ta reda på!

Tur man har fler vänner som man känner sig uppskattad av i alla fall! Ta åt er, ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0