Ge dig en klapp på axeln!

Vaknade med snuva och allmän matthet, så ingen träning idag. Tråkigt, men det är bara att vila och hoppas på att jag mår bättre imorgon.
Nu är två hela dagar med Cambridge klara och jag är SÅ FRUKTANSVÄRT sugen på mat! Fan vad man tar mat förgivet. Bara en gurkbit skulle göra mig glad. Hungern var inte lika jobbig igår, jag blev inte hungrig förrän vid 21.30 så jag struntade i att ta ytterligare ett mål, så det blev tre mål igår också.

Den 1 juni när mitt mål ska vara nått, så tänkte jag lägga upp bilder på hur jag såg ut sommaren 2008 (när jag var som allra störst), sommaren 2009 har jag bara en bild ifrån och sedan från 2010 och då en bild hur jag ser ut den 1 juni. Kan vara kul att se viktresan i bilder!

Jag klappar mig på axeln varje dag och ger mig själv beröm för vad jag presterar. För mig är det jätteviktigt för att jag ska kunna fortsätta ha samma kämparglöd. Man ska vara nöjd med sina prestationer oavsett vad det gäller. Jag är nöjd med hur jag kämpar med träningen. 4-5 dagar är ett minimum för mig och jag vet att jag satt ribban högt, men för mig känns detta bra. För en annan är kanske 2 gånger i veckan superbra. Sålänge man själv är nöjd så spelar det ingen roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0