Igång igen!

Idag har jag ÄNTLIGEN tränat! Det har varit jättejobbigt att inte träna på några dagar. Det är skillnad på frivillig vila och icke frivillig vila. Men det känns bra att vara tillbaka igen efter två dagars uppehåll. Nu kör jag på tills på söndag då veckan avslutas med badminton! På lördag blir det aktiv vila i form av powerwalk (om vädret inte är för jäkligt). Ska ta det lugnt med styrketräningen så att inte ryggen överansträngs.

Har upptäckt att mina lårmuskler börjar bli lite väl stora nu. Det är skitsnyggt med stora lårmuskler på killar, men jag vill själv inte ha så stora. Benen ska vara tränade, men det får inte sticka ut för mycket muskler på låren, det gillar inte jag alls! 
Det är svårt att få en bra bild när man ska ta den själv, men jag gjorde ett försök och delar med mig av en här. Så här ser mina lårmuskler ut när jag står vanligt, med lika mycket tyngd på bägge benen. Jag tycker nästan att musklerna ser mer utstickande ut i verkligheten... (ursäkta röran i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0