Ny vikt och bilder

Idag var det dags för vågen och jag tog även två bilder (ursäkta bildkvalitén). Mest för min egen skull, för att se framstegen inom min träning. Men också för att ni ska få en uppfattning om hur jag ser ut, hehe.
Jag vägde 63,3 kg och jag ställde mig flera gånger på vågen för att se så att det verkligen stämde och siffrorna var detsamma varenda gång så jag tippar på att det stämmer. Då har jag minskat 0,9 kg på en vecka och det tackar jag mig själv för!


Så här ser jag ut, helt avslappnad och innan jag ätit frukost. Jag ska lägga upp sådana här bilder oftare så att man ser att det faktiskt händer något med kroppen när man tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0