Nytto-lunch


Min lunch idag. Sallad med paprika, tomat, gurka, rädisgroddar, keso och chorizo. Supergott och nu är jag mätt och glad. Om ungefär en kvart kommer min älskade hem och då ska vi köra direkt och hämta Alve och sedan till Cambridgekonsulenten. När vi är klara där så är det Busfabriken som gäller. Mamman behövde lite egentid så vi tar med öppna armar emot lillen och busar med honom på Busfabriken.
Imorgon ska jag också passa honom för Sandra skulle träffa mammorna från mammagruppen, så jag ställer självklart upp och passar honom. Det är bara kul att ha honom nu när han ger så mycket tillbaka. Och jag får öva inför framtida barn, haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0