Snart i mål!

Jag vågade inte ställa mig på vågen förra fredagen efter att ha ätit lite för mycket godis efter den rena Cambridgekuren... Men idag vågade jag. Utan träning sedan i tisdags förra veckan och godis skärtorsdagen, långfredagen, söndagen och måndagen så har jag faktiskt inte gått upp mer än 0,5 kg. Jag är sjukt nöjd då jag trodde att jag skulle gå upp allt jag gick ner under den rena kuren. Jag väger nu 61,6 kg. Vilket betyder 0,6 kg kvar till delmålet och 1,6 kg kvar till målet. Den 1 juni ska jag vara nere i 60 kg och det tror jag är fullt möjligt. För därefter kommer nog ett nytt mål. Eller jo, där kommer ett nytt mål, men nu vill jag fokusera på detta, därför lämnar jag det andra bakom mig tills det är aktuellt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0