Tisdag

Kevin är sjuk och är hemma från jobb sedan igår eftermiddag. Han ligger här hemma och kollar film, jag tror han är inne på sjätte filmen sedan igår... Jag kör på som vanligt, workshop på företaget där jag har min jobbcoach kl 9-11 idag och därefter hem och äta en bar för att ha lite energi inför gymmet.
Det blev en tuff runda på gymmet idag. 40 min powerwalk varvat med lite löpning, men idag blev det mest powerwalk och det var skönt! Sedan blev det mycket armträning och det känns nu efteråt att jag pumpade ur den sista orken ur dem. 

Jag ser fram emot fredag då nya mått ska tas. Förra gången jag mätte blev det ju inte riktigt lika synligt på minus-sidan som jag hade hoppats på! Men denna veckan ska jag köra stenhårt med träningen - mycket kondition! Dessutom ska jag äta mer Cambridge. Förra veckan blev det i princip ingen Cambridge alls mer än kanske 2 mål på hela veckan. Nu denna veckan ska jag försöka köra 2 mål om dagen, men absolut minst ett!

Nu ska jag söka utbildningar till hösten! Måste ha en plan 2 ifall jag inte skulle komma in på hälsocoachutbildningen som jag önskar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0