Uppdatering av garderoben

Klädberget är borta och garderoben är utrensad. Så skönt när sådana saker blir gjorda!
Här kommer en liten bildbomd på de kläder jag köpt nu de senaste veckorna. En kjol som jag köpte i helgen ligger i tvätten, därav ingen bild på den. Men resten är här nedan i alla fall.
De flesta kläderna är använda, därför är de lite skrynkliga och ser allmänt använda ut och vissa av kläderna ser ut att ha skiftningar i färgen, men så är det inte, bilden är bara missvisande. Men det får ni stå ut med ;-).


Leopardklänning från H&M, 99 kr.

Blå-vit randig bikini från H&M. Överdelen kostade 149 kr och underdelen 99 kr.



Vit tröja från H&M, 99 kr.

Blå (jeans-aktig) kjol från H&M, 75 kr. (Nedsatt från 200 kr)

Tröja från MQ, 125 kr. (Nedsatt från 250 kr)

Militärgrönt linne från MQ, 100 kr (Nedsatt från 200 kr)

Ljusrosa blus från MQ, 200 kr (Nedsatt från 400 kr)

Beige tunika från Gina Tricot, 50 kr. (Nedsatt från 200 kr)

Det har blivit en del shopping nu de två senaste veckorna. Men jag behövde uppdatera min garderob lite. Och eftersom jag lyckats fynda de mesta på rea så har inte plånboken blivit så fruktansvärt illa drabbad, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0