Jojobantning?

Gud vad jag är sugen på mat! Detta har varit jättejobbiga dagar och jag är så trött på det redan nu. Jag har hållt på i tre dagar och Kevin gick på ren kur i nästan två veckor. Fyfan alltså. Förstår inte hur han stod ut. Men sen är det en annan sak med honom för han hade 19 kg som han ville gå ner, jag har 2,5 kg. Så om inget annat så fick ju Kevin ut mer av dieten än vad jag kommer få.

Men jag har i alla fall rensat ur alla slaggprodukter ur min kropp, så jag får se det positiva i denna jäkla diet! Men man vet aldrig, vågen kanske överraskar på fredag? *Hoppas*.
Jag kan inte hålla mig med att visa bilder på min kropp ända tills den 1 juni. Så här kommer de jag har hitills!

Denna första bilden är från augusti 2008 och här vägde jag ca 75 kg. Har aldrig vägt mer än vad jag gör här.

Här kommer en bild från sommaren 2009 då jag vägde ca 61-63 kg.

Här kommer två bilder från sommaren 2010, här väger jag ca 73 kg.
Denna med klänning på, men en så pass tight att man ser mina konturer rätt bra.

Och så här såg jag ut i fredags: 62,6 kg.


Här ser ni mina somrar de senaste 3 åren och hur jag ser ut nu. Det kan sammanfattas jojobantning, haha. Ena sommaren 75 kg, nästa ca 62 kg, nästa 73 kg och nu ca 62 kg. Haha herregud som jag har pendlat i vikt. Och DET SYNS! Nu ska jag aldrig mer över 65 kg, det är min ABSOLUTA gräns. För vilket helvete det är att slimma till kroppen och gå ner 10 kg. PUH. Men det är värt varenda sekund av slit. JAG ÄR STOLT ÖVER VAD JAG ÅSTADKOMMIT HITILLS!

Kommentarer
Postat av: jennie

riktigt kul för dig :)

2011-04-20 @ 21:28:01
Postat av: läsare

Grattis! Du har gjort ett jättebra jobb!!

själv så ligger jag på 61kg just nu men mitt mål är att gå ner till 55kg:)

2011-04-22 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0