Klädberg deluxe

Förkylningen håller i sig fortfarande och jag har kli i hela kroppen så mycket jag längtar efter att få träna. Det är en pina att inte kunna gå dit. Men det är bara att hålla ut och ligga på latsidan här hemma så att kroppen hinner återhämta sig.

Jag köpte lite nya kläder i helgen och har även beställt från H&M och har hållt på att returnera hit och dit, men snart har jag fått allt i rätt storlekar, och jag tänkte dela med mig av det jag fått hitills. Så det kommer under dagen. Ska ta ett rejält ryck inne i sovrummet då det ser ut som FAN just nu.

Som ni ser så behövs det rensas undan lite. Hittar inte längre mina kläder då mina och Kevins kläder ligger blandade och högen bara växer sig större för varje dag. Men nu ska jag ta tag i detta och även rensa ut kläder i garderoben som jag inte använder så att det finns plats för nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0