Valborg är här!

Fyfan vad det var jobbigt att träna idag! Tänkte klara ett nytt mål. Springa 3 km på under 15 min. Men efter att ha sprungit 1 km på hastigheten 13 km/h så började yrsel och blodsmak i munnen ta vid, så jag beslutade mig för att skjuta upp det och tagga ner lite istället.
Varför är det så svårt att inse att man varit sjuk i nästan två veckor och därmed måste börja träna lugnt för att komma igång igen?
Jag vill ju bara prestera, prestera bättre än jag gjort förut, men då får man väl en förkylning till, som ett brev på posten. Men lite styrka för armar och mage blev det innan jag gick hem, så det känns skönt att träningen är avklarad för denna vecka. På måndag är det nya tag!
Jag köpte en ny tröja igår (jag kunde inte låta bli) på MQ, deras rea just nu är fan underbar. Har köpt 5 plagg hitills som varit på rea och tröjan jag hittade igår fastnade jag för direkt. Fick även hem det sista från min H&M beställning, en klänning och ett par bikinitrosor. Bilder på detta kommer upp under dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0