Det blev en timmes yoga i eftermiddags! Jo...

Det blev en timmes yoga i eftermiddags! Jobbigt men fruktansvärt skönt att tänja lite! Ashtanga yoga heter den yoga jag tränar. Superbra med träningsdvd, kan varmt rekommendera det! Funderar på att köpa en dvd med poweryoga också så jag har lite att variera med. Imorgon blir det gymmet efter jobb och sedan hem och storatäda. Har inte städat på snart tre veckor... Då menar jag storstädat, damma, dammsuga och torka alla golv. Fy skäms på mig! Har dock tagit några snabba varv med ergorapidon då och då. Här såg förjävligt ut innan jag tog ett ryck och plockade undan nu ikväll men nu kan jag sova hyfsat gott, för det ser rent ut om man inte tittar noga ;) men damma, dammsuga och torka golv är det som gäller imorgon! Detta gör jag vanligtvis minst 1 gång i veckan, men jobbet tar död på mina städkrafter så det har helt kommit åt sidan! så får det bli ibland. Nu ska jag sova så jag orkar med ytterligare en jobbedag! Godnatt på er, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0