Full rulle!

Det har varit full rulle här hela helgen! Jag har haft fullt upp från det att jag slutade jobb i fredags till söndagkväll. Söndagen gick dock åt till återhämtning. För FY vad roligt jag hade i lördags. Herregud säger jag bara! Det märkte jag när jag vaknade... Men en lyckad 20-års fest blev det!

Kameran åkte inte fram förrän mer än hälften stuckit. Så denna bilden bjuder jag på, resten blev typiska festbilder där allt är suddigt eller en näsa mitt i bilden osv.

Igår var ju dagen då jag fyllde år. 20 hela år. Jag får numera gå på systemet. Ja, det är väl det enda jag får nu? Inget annat roligt som händer när man fyller 20 vad jag vet. Har fått många fina presenter, både igår och i lördags. Fina vänner och fin familj har man!
Vi har fortfarande inte röjt undan efter festen här hemma. Plockat undan det värsta har vi gjort. Men här ser fortfarande ut som FAN. Och spilld dricka på golvet här och var och spår efter chips finns här också. Ge mig kraft att städa!!! Jag orkar inte! Har varit så fruktansvärt slö på jobb idag och slöheten hänger kvar känner jag. Men det värsta måste jag fixa! Vi ska passa Alve imorgon så lite undanröjt måste här vara. Sätter igång nu när jag ändå är inne på det snacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0