Höstutmaning!

Nu är det dags för en höstutmaning som Olga satt i verket! Detta innebär en utmaning som håller på i 10 veckor. Och första veckan är en såkallad Killer week . Man ska skära ner på något eller tabort något från sin kost. Och jag tar bort godiset helt och hållet denna veckan och ska äta minimalt med socker. På lördag har jag 20-års fest och vill kunna unna mig chips, popcorn eller liknande, men annars inget! Jag ska också göra ett träningsschema. Det kan dock bli lite problematiskt att bestämma särskilda dagar jag ska träna på eftersom jag inte vet hur kommande veckorna ser ut. Börjar skolan inom dessa 10 veckor också. Men jag planerar vad jag ska hinna med för träningspass på en vecka, sedan får jag klämma in det på något vis. Jag planerar träningsdagar veckovis helt enkelt!
Denna veckan kör jag (om inget annat kommer ivägen, för då fixar jag om i schemat, men detta ska göras denna veckan):
Tisdag: Kondition
Onsdag: Styrka för hela kroppen
Lördag: Yoga
Nu när jag jobbar heltid så orkar jag inte träna mycket mer än så. Skulle jag orka mer så kör jag givetvis på! Men jobbet ger mig en del motion också, så jag tror jag klarar mig på detta nu mina sista 2½ jobbeveckor. Har jag sedan "tur" kommer jag inte in på min utbildning förrän första måndagen i oktober (det är uttagning första måndagen i månaden) och då har jag en hel månad att ägna mig helhjärtat åt träningen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad är det för utbildning du ska gå/har sökt? :)

2011-08-15 @ 18:48:26
URL: http://popidou.blogg.se/
Postat av: Emelie!

SV: jaha :D ja då ska jag nog testa det :D

ja jo jag försöker röra på mig så mycket som möjligt. Jag är en sån människa att "på måndag börjar jag". Innan tränade jag rätt mycket men sen blev det för dyrt och jag slutade tyvärr :( nu är jag ute och springer lite då och då och försöker tänka på vad jag äter för jag behöver VERKLIGEN gå ner något kilo.

Måste bara fråga, Hur mycker vägde du när du börja din viktnergång och när var det? :D

2011-08-15 @ 20:51:04
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0