Jag är på gång...

Jomen visst höll jag vad jag sa igår! Det blev gymmet nu ikväll. 25 minuter på crossen, så jävla sköööönt! (10 min innan styrkan och 15 min efter) Nu när jag har börjat fläska på mig lite fett igen så är det mycket kondition för min del. Crosstrainern är super då jag tränar magen samtidigt som jag bränner fett. För ja satan vad det kändes i magen! Nu ska jag äta upp min spagetthi carbonara här, sedan är det storstädning! JIPPI! Har faktiskt längtat hem hela dagen på jobb så jag kan få städa. Nu vill jag ha det RENT! Dessutom när det är helg imorgon. Vaknar upp till fredag imorgon, jag är lycklig redan!

Kör nog lite yoga imorgon efter jobb om jag hinner. Skriver jag det här så känner jag lite mer press, så nu hoppas vi det hjälper ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktig du är, nu har jag tappat lusten helt... tränade liiite styrka och joggade 2 km i tisdags men inget sen dess... ställde mig 5 min på crosstrainern förut men det gick inte alls. känns rätt skönt att vi åker hem igen nästa vecka så det kan bli någon ordning igen på mat och träning, här är det totalkatastrof ;) och inte lär det bli bättre de sista dagarna eftersom jag bara MÅSTE äta chips, lösgodis och lite annat dumt innan vi åker tillbaka till Spanien. jaja, det ska väl inte vara helt möjligt att komma igång igen hoppas jag. och gärna gå ner två nya semesterkilon. jag peppar mig själv inför nästa vecka iallafall ;) yoga är super, jag har saknat det nu, hoppas du fick till ett pass!

2011-08-05 @ 21:16:44
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0