Köslut för fullt på jobb idag igen! Har se...

Köslut för fullt på jobb idag igen! Har sedan kl 7 plockat 37 artiklar, haha. Om ni då tänker att vi ska ligga på ca 1000 om dagen så är 37 ingenting! Men containern som fastnade i Tyskland förra veckan har nu kommit hit! Dock är det många steg innan vi får upp ordrarna i våra handdatorer så idag blir nog en lugn dag. Men jag hoppas på att få jobba lite innan jag slutar på onsdag! Det är riktigt långtråkigt att inte ha något att göra, dagen blir såå mycket längre! Efter jobb idag blir det gymmet. Det ska löpas 3 km och jag hoppas jag har energin till att orka springa dom under 15 min! Har ju bara denna veckan på mig att lyckas så nu är det kämpa kämpa kämpa som gäller!!! Blir nog 4-5 träningsdagar denna veckan eftersom jag är ledig torsdag och fredag! Bara att passa på att fördriva tiden med träning! Ska också se till att göra plankan varje dag nu tills vi åker! Måste komma in rejält i "träningsflowet" så nu är det hårdträning så man bara kan ligga och glassa i solstolen nästa vecka :-D om exakt en vecka sitter vi på tåget mot Kastrup! Längtar ihjäl mig lite smått!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0