Ljushus

Äntligen får jag sitta ner! Har städat hela lägenheten och hållt på med tvätt. Skönt att få andas ut lite och slötitta på TV. I tisdags var Elinor på Ullred och ringde mig på jobb och berättade att hon hittat ett sådant ljushus som jag velat ha länge nu! Jag visade henne ett ljushus på Lilla Bohaget i måndags, men det var rättså stort och jag såg ingen prislapp så hon ringde mig direkt när hon fick syn på huset på Ullared. Det fanns i två storlekar, ett mellanstort och ett litet och jag beställde bägge av henne. Så nu har jag två ljushus. 350 kr för det stora och 300 kr för det lilla. Superfina! Vill faktiskt ha fler. Har nämligen fortfarande beslutsångest över vart jag vill ha dom. Ett står för tillfället i sovrumsfönstret och ett på byrån i hallen. Men dom kommer med största sannolikhet flyttas runt några gånger innan jag bestämt mig.

Här är den stora varianten av husen. Det lilla har jag ingen bild på, men det ser likadant ut fast i en mindre storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0