MÅÅÅL!


Ja, ni ser rätt! Jag gick fan i mål idag. Hade till och med 41 sekunder till godo. Men herrejesus vad jobbigt det var. Kan säga som så att det endast var min vilja som tog mig i mål. Efter 6 minuter ville jag bara stoppa bandet. Men jag gav mig inte. Jag. Skulle. I. Mål. Idag. Punkt! Och det känns fruktansvärt bra nu efteråt. Nu är det bara att fortsätta träna tills vi åker. Imorgon blir det troligtvis backträning med Louise och Clara i Pålsjöskog, men är vädret kasst blir det simning istället. Yoga måste jag klämma in en dag denna veckan också. Måste tänja ut lite efter mycket löpning dom senaste dagarna!
Imorgon är det inget jobb, det är sovmorgon som gäller. Men tänkte ställa klockan på 8.30 så jag kommer upp i hyfsad tid. Nu är det sängen som gäller. Tröttare än tröttast är vad jag är nu!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grymt!!!! Åh jag vill också springa men det tar emot när det är så varmt. Men snart så. Be fit to run heter det ju så jag får väl pressa lite mer vikter innan jag ger mig ut ;) jag har bara hantlar hemma, har inte plats för mer eller direkt råd heller men det går helt ok ändå! Egna styrkepass med hantlar och träningsvideor blir det nu, det går bra. Blev ben,rygg o mage idag. Vila imorgon. Lev nu på din bedrift ett tag, du måste ju ha sprungit jättefort!! När jag sprang sista gången här i juli så tog det 19:18 tror jag och då tyckte jag att jag sprang fort, det var nog knappt 3,5 km. Rekommenderar Bob harpers yoga for the warrior, jag fick rejäl träningsvärk i rumpan i helgen efter jag gjort den så det måste ju ha tagit på rätt ställe ,)

2011-08-31 @ 23:50:56
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: tess

Skit bra paui!! Angående min yxa i huvudet så är det inte så lätt. Har träffat underbara människor här och har skit kul. Så det ultimata för mig hade varit att Emil flytta hit!! Vilket jag håller på att bearbeta honom med :P haha.

2011-09-01 @ 10:31:24
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0