Myshelg

Denna veckan har det bliviy hela 3 träningspass. Det var länge sedan det blev mer än 1 eller 2. Känns riktigt bra. Har träningsvärk i hela kroppen och extra ont i ryggen. Ryggen mår inte helt hundra nu. Dom sista 4 dagarna har jag haft ihållande smärta. Tränade ett yogapass igår och hoppades på att det skulle hjälpa lite, men det har det inte gjort. Ska snällt be om lite massage ikväll och kanske till och med lägga mig i ett varmt bad.

Gårkvällen var supertrevlig. God mat och trevligt sällskap. Har en del bilder därifrån, Kevins syster tog min telefon och fotade lite för jag är så dåligt på att "ta mig tiden" att fota. Men jag vet inte om dom är så sugna på att bli upplagda på internet. Men en bild på mig kan ni få! Det är inte ofta jag fastnar på bild. Kan nog räkna på mina fingrar hur många bilder det finns på mig från denna sommaren ;-)

Whitehead! Det är partytältet som bleker till mig. Hade solpuder och hela köret på mig och så dåligt kan inte det vara ;-) haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söt du är!! :)

2011-08-14 @ 18:23:27
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: tess

Tack !! du är jätte söt på bilden !! <3

2011-08-14 @ 20:04:34
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: Lotta

Instämmer med föregående talare ;)

hur ska ditt träningsupplägg se ut de kommande veckorna? jag har gjort för fyra veckor, sen måste jag byta så det inte blir tråkigt. har svårt att få in cardio den här månaden bara för det är för varmt för jogging/powerwalk men jag försöker få till nåt hemma istället. imorse testade jag Bob Harpers Cardio Conditioning (nånting) och puuuh det kändes... fast jag orkade inte allt, såklart, men hyfsat gick det väl. tänkte köra den varje måndag för att komma igång med veckan. tis+tors blir det styrka ök resp. uk och lite cardio (på nåt sätt), lör kb-liknande pass fast med hantel och söndag yoga. ons och fre blir vila eller nåt lättare. det blir inte så många promenader nu heller pga värmen och min femåring som inte gärna går jättelångt. men men, det är väl bara att köra igång, så ska man väl gå i mål nångång ;) avundas dig lite nu som kommit så långt, men det är bara att kämpa på, snart så!

hoppas allt är bra, kramar!

2011-08-15 @ 14:14:00
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: eleganzia

Oj så duktig du är på att träna! Tänk om jag hade tyckte det var åtminstone lite kul...Ibland behöver man trilla in på en blogg som denna så man får sig en lite push ;)

2011-08-15 @ 16:15:51
URL: http://eleganzias.blogg.se/
Postat av: tess

serri?! haha !! Vad tyckte du om den då?

2011-08-15 @ 17:49:36
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0