OBS!

Fan vad jag är förvirrad! Skrev fel igår och trodde att jag var inne i 2:a veckan av höstutmaningen, men detta är 3:e veckan (vilket också är ändrat i inlägget). Det är inte i 8 veckor den håller på utan i 10 veckor. Såg detta nyss när jag läste runder på Olgas blogg. För er som inte vet så är det Olga som startat utmaningen och vi är många som hänger på! Häng på ni också!!! Det är aldrig för sent att skapa förändring!

Jag pustar ut lite, nu har jag alltså 7 veckor på mig att nå mina mål som ska vara uppnådda efter höstutmaningen. Nu ska jag satsa stenhårt! Jag vill verkligen se någon skillnad efter dessa veckor och det enda sättet för att uppnå det är att träna hårt och ändra på kosten. Godis MAX 1 gång i veckan om ens det. Och resten av veckan är det strikt.

Jag har sagt till Kevin att jag till jul ska vara i tipptopp form. Då ska jag ha nått mitt slutmål som alltså är att få bort det sista fettet och musklerna på min kropp ska då synas! Jag ska alltså vara nöjd med min kropp! Men självklart kommer jag fortsätta träna. Det finns alltid nya mål att uppnå!

Nothing is impossible, the word says it self - I'm possible!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nä nu deppar jag lite. Åt precis en stor bit pizza. Hemgjord visserligen men ändå rätt onödigt... toppformen känns ljusår borta, haha. jag har satt mitt "slutmål", då jag vill vara riktigt nöjd, tills jag fyller 27. 13 veckor kvar. så jag kanske hinner?! :) men som sagt, jag har väldigt svårt med maten, det går vissa dagar men sen blir jag så jäkla trött på det och ser ingen vits i att vara hungrig hela tiden eller bara äta "tråkig" mat. jag väger ganska lite (52) men har ju det där vackra fettet runt midjan och lite på magen. och låren. sitter som berget... men, man måste väl ha lite tålamod också, det lär väl inte försvinna så jättefort kanske. det blev 30 min styrka ök idag iallafall, armarna var som gelé efteråt så det måste varit helt ok. imorgon blir det ben/rygg/mage. och nu blir det sängen med min femåring som aldrig sover.

2011-08-30 @ 23:19:55
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0