Myskväll

Håller på att fota lite här hemma. Det blir bra bilder när jag fotar med blixt, men utan blixt blir det suddigt. Frågan är om jag gör fel eller om det är så det blir? Någon som vet?
Har i alla fall tagit en bild från hallen och in i vardagsrummet. Har tänt massor med ljus och myser i min ensamhet! Kevin är på 50 års fest (två 25-åringar som slår ihop) så äntligen har jag egentid. Det var länge sedan sist. Och det behövs verkligen! Speciellt tid ifrån Kevin eftersom vi ska umgås 24 timmar om dygnet i en vecka sen! Så att få sakna varandra är extra viktigt nu tills vi åker :-)

Dessutom ser bilden ut att vara väldigt liten? Fan vad jag hatar nya tekniska prylar... Eller den är inte mindre än vad mina bilder brukar vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0