Vad hände där?

Mått den 27 augusti 2011

Mage tjockast: 84,5
cm (+ 1,5 cm)
Mage smalast: 67
 cm (Ingen förändring)
Naveln:
 74 cm (+ 0,5 cm)
Byst: 90 cm (+ 3 cm)
Höger lår: 53 cm (- 0,5 cm)
Vänster lår: 53 cm (Ingen förändring)
Höger arm: 26 cm (Ingen förändring)
Vänster arm: 26 cm (Ingen förändring)

VIKT: 57,4 kg (-0,9 kg på tre veckor)

Herregud vilka mått! Vad har hänt med bysten??? + 3 cm?! Undra om det är brösten eller sidorna som fläskat till sig. Oavsett så är jag chockad eftersom jag gått ner så pass mycket. Jag tror ju inte att jag fått 3 cm muskler runt bysten, haha. Det jag väger nu har jag aldrig vägt i mitt relativt "vuxna liv". 57,5 var jag nere i under min och Kevins kris i juni. Men nu är jag under det. Fråga mig inte hur jag lyckats. Jag äter ju inte supernyttigt och har bara varit på gymmet en dag denna veckan. Men jag klagar inte. Men måtten måste jag hålla ett öga på. Vikten kan få leva sitt eget liv sålänge jag är nöjd med kroppen!
Nu kör jag stenhård träning tills vi åker i alla fall. Sen kan jag ligga i en solstol och steka med en glass i ena handen och en god drink i den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0