Veckans träning

Idag blev det faktiskt en vilodag. Har träningsvärk i hela benen sedan igår. Så idag förtjänar jag vila eftersom det kommer bli rättså intensiv träning resten av veckan med tanke på min lilla utmaning som jag ska ha genomfört senast på måndag. Alltså söndag, eftersom vi åker måndagmorgon, för icke ska jag upp och springa kl 5 på morgonen ;-).

Imorgon är det min sista jobbedag och så även Louise sista. Hon åker till Australien på tisdag för att stanna i ett år och jobba och resa runt. Avundsjuk är jag men det värsta är nog att jag kommer sakna henne något enormt! Imorgon ska vi i alla fall ses och det blir nog en runda till badhuset. Simma och basta! Sedan på torsdag kör vi backträning i Pålsjö, och jag får nog köra 3 km löpning på gymmet innan, annars har jag ju bara fredag, lördag och söndag på mig. Får jag då träningsvärk av fredagens löpning och inte klarar mig under 15 minuter så kommer jag få det ännu svårare att klara det lördag eller söndag när jag dessutom har träningsvärk. Så på torsdag blir det intensivt. Först 3 km löpning och hoppas på att nå målet, och sedan backträning i Pålsjö.
Men det behövs, rumpan måste få sig en rejäl omgång nu.

Åh fan! Kom precis på att jag inte gjort plankan idag. Dags att göra den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0