1 2 3 4





Årets adventsarrangemang ser ut så här. Köpte först en modell större ljus men det såg jättedumt ut. Det blev knappt en halv cm mellan ljusen och det såg ut som långa vita pålar bara. Så det fick bli en modell mindre och ljusmissbrukare som jag är så ska dessa nog hålla i fyra veckor. Annars kan man ju alltid köpa nya under tiden ;)

Det blev ingen träning idag. Jag hade en mysig eftermiddag i soffan istället. Har läst halva Bingo-boken nu. Så skön bok! Som att läsa en blogg fast i bokform. Perfekt för nyfikna jag som älskar att få inblick i andras liv. Ska strax återgå till soffan och fortsätta läsa. När jag väl kommit in i "läs-flowet" har jag svårt för att sluta. Älskar verkligen bokvärlden! Det är ju som att kolla på film i sitt eget huvud där endast ens egen fantasi sätter gränser. Tänk att man bygger upp en miljö när man läser en bok och miljön ser olika ut för alla som läser exakt samma bok. Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0