50 armhävningar på tå!

V.9 i utmaningen

Har glömt berätta att jag klarade mitt andra mål igår i julkalendern. Målet var först att klara 30 armhävningar på tå på rad till julafton. Men det klarade jag efter bara några dagar. Det andra målet var 40 armhävningar, det klarade jag det också. Sedan satte jag ett mål på 50 armhävningar. Det fixade jag igår! Nu har jag 55 som mål. Tror det blir det sista målet i denna utmaningen för 50 st var fruktansvärt jobbigt. Dom 17 sista skötte psyket kan jag säga. Utan min vilja av stål hade jag stannat på 33.

Kommentarer
Postat av: Lotta

WOW!!! jaaa jag ligger si sådär 30 efter dig nu då ;) jag har fastnat helt och inte ens försökt... hej å hå, dåligt samvete jag fick nu då ;) svarar på resten senare men var bara tvungen att säga GRATTIS, GRYMT!!!

2011-12-19 @ 15:49:00
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0