Godmorgon december!



Ojojoj, vilken sovmorgon det blev idag! Låg och snoozade och halvsov ända till 12.20(!!!). Och sitter därför och äter frukost först nu. Hatar när det blir så här... Men tydligen är min kropp i stort behov av vila och sömn... Har hunnit baka bullar och för att effektivisera så städade (skurade) jag ur micron under tiden bullarna stod i ugnen. Ska ta lite städning varje dag så här är riktigt fint nu under julmånaden!

Jag har bokat in mig på ett body balance pass i värme kl 16.45. Frågan är om jag vågar chansa på att jag är frisk nu? Känner mig frisk på dagarna, men på morgonen känns det inge vidare... Det lutar åt att jag chansar. Nu har det gått två veckor sedan jag tränade sist och jag vill bara komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0