Gömt fett? Tjock hud?

Sitter och kollar igenom mina mobilbilder och hittade några bilder som jag skulle lagt upp här, men helt har glömt! Jag behöver nämligen lite hjälp!





HUR får jag bort detta? Det har gett med sig lite mer nu, men det finns fortfarande en del kvar! Först trodde jag att detta var något jag skulle behöva leva med. Att jag har ovanligt tjock hud, men så kan det inte vara.. Under brösten har det gett med sig lite, men nu när jag kände efter känns det som att jag har lika mycket kvar på ryggen fortfarande.

Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

INTERVALLER is da Shit. Innan träningspasset. Gör som jag. Kopiera mina intervallpass rakt av. Sjuuukt jobbiga!

2011-12-15 @ 15:49:34
URL: http://saratilling.se
Postat av: SuperSHEro

Tung styrketräning brukar tajta till det mesta! Sen tar det ju ett tag för kroppen att förändras så tålamod! Annars hög intensiva intervaller, gärna i kombo med tunga lyft och liknande är ju grymt bra!

2011-12-16 @ 00:31:24
URL: http://Supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0