Jippie!!!

ÄNTLIGEN! Halsontet är borta. Jag ska inte ropa hej än egentligen, men fyfan vad skönt att vakna och känna sig helt frisk. Har inte hänt på exakt 5 veckor. Så imorgon tänkte jag ta ett yogapass. Nästa onsdag åker vi till Sälen och kommer hem på söndagen. Så jag kan inte komma igång med träningen ordentligt förrän den 2 januari. Men jag ska försöka klämma in lite hemmaträning nu i juldagarna för gymmet har nog inte öppet. Sen kan jag fokusera på träningen till 110% i en vecka, sedan börjar mitt nya liv som student... Shit. Jag är nervös. Nu börjar det kännas på allvar. Innan har det varit så långt borta. 

Peppar med en inspirationsbild. Längtar så efter tung styrka! På tisdag ska jag nog köra igång med ett tungt styrkepass och träna på onsdag igen. Vi åker på onsdagkväll. Sedan blir det skidåkning tors, fre och lördag. Så lite träning blir det ju av det också. 

Nu ska jag snart sortera tvätten och när jag tvättat klart måste jag ner i stan. Min dymorulle är slut och jag glömde köpa julklapp till julklappsspelet igår så det måste jag fixa idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0