Kaosen är ett faktum IGEN



Då var det dags igen! För en månad sen var det kaos här hemma pga att golvet var upprivet i hallen. Nu äntligen är det dags att få omtapetserat! Målarna var här imorse och lämnade en bok med tapeter vi har att välja mellan. Vi får endast välja hyfsat släta tapeter för hallen har så många vinklar att mönsteranpassning inte kommer bli snyggt. Kevin var hemma om när målarna var här för att berätta hur läget ligger till. Innan han körde tillbaks till jobb kollade vi igenom tapeterna. Vi har några kandidater och är som tur är överens om vilken typ av tapet vi vill ha.

Den stooora pärmen med tapeter.

Denna randiga tapet är en av kandidaterna.

Här är en annan.

Vi vill ha diskreta tapeter båda två och en beige/vit tapet ska det bli. Och denna här ovan gillar jag, men Kevin är inte riktigt överens med mig om det.

Vi får ta en titt i pärmen när Kevin kommer hem och se vad vi kommer fram till! Nu ska jag snart bege mig till gymmet. JIPPI! Inget ont i halsen här inte. Men jag tar det lugnt med träningen så jag inte är tillbaka på ruta ett igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0