Mission completed!

V.7 i utmaningen

Måste bara berätta att jag klarade 31 armhävningar på tå i rad igår! Jag har därmed nått mitt mål som jag först satt till nyår och sedan till julafton. SÅ härligt det känns. Nu ska jag öva på att gå ÄNNU djupare i mina armhävningar och förhoppningsvis öka antalet ytterligare fram till julafton!

PS. När man tror att man inte orkar mer, orkar man alltid lite till. Jag tänkte vid 26 st igår att "jag orkar inte mer", men jag pressade ur allt och skakade i hela kroppen, men 31 st lyckades jag med!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow!!! Grymt!! jag har inte nått dit än trots flera månaders träning, haha. men nu ska jag bara göra några dagar i veckan och se om det går bättre, jag har väl inte tagit i allt för mycket det sista heller.



tråkigt att halsontet inte ger med sig! jag är snorig på morgonen, nu är det rätt kallt på natten inne, men det brukar gå över på dagen sen. hade tänkt springa i em, får se hur det går, Samuel sov uselt i natt igen så jag är mer än lovligt trött... en långpromenad ska det bli iallafall, och blir det ingen löptur så får jag väl hitta på nåt annat. har träningsvärk lite överallt idag iaf efter mån-tis-passen. hurra! :)



har du testat att jogga längre men långsammare? du springer ju jättefort 3/5km, det kanske blir hårdare belastning på ryggen då. men skorna gör ju mycket också såklart. det är för lite dämpning i mina också, 3,5 km funkade bra och intervaller går också, men när jag springer 5 km lite långsammare så är det stenhårt framtill. jag spanar på nya skor nu, ska försöka gå iväg och se om jag kan prova nånstans idag. det finns inga riktigt bra sportaffärer här vad jag vet tyvärr. är sugen på ett par nike air pegasus, dom är väldigt snygga iallafall men sen ska dom väl sitta bra också. men jag provar i affär och beställer från england sen, det är väldigt mycket billigare (nästan halva priset).



reebok easytone är ju både snygga och verkar bekväma, hade gärna köpt ett par men det vill inte plånboken ;) hade behövt ett par bättre vardagsskor också, jag går runt i billiga skor som är stenhårda, jag får ont i fötterna av dom och det blir värre sen när jag springer... men det är roligast att köpa löparskor ju, jag vet inte alls vad man ska ha för vardagsskor som både är snygga och bekväma. har du nåt tips? :) sökte runt lite på easytone här men det går inte att komma under 100 euro nästan och det är alldeles för dyrt :(



blir det mer vila för din del den här veckan eller kör du på yoga? jag laddade ner en ny dvd igår men den ser så tråkig ut... vet inte hur jag ska göra, jag vill gärna göra lite yoga också men har dåligt med tålamod för en seg dvd ;) får fundera lite på det där.



nu måste vi göra nåt här, jag vill så gärna gå och snegla på skor efter lunch men då får vi nog få lite gjort nu om vi ska hinna. ha en bra dag! kramar

2011-12-07 @ 09:15:38
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0