Plankor

V.6 i utmaningen

Puh, blev nyss klar med dagens lucka! Lagom svettig och go nu, hehe. Det blev 21 armhävningar idag. Det känns att jag gjort armhävningar 2 dagar i rad. Gud vad jag är trött i musklerna. Förstår inte hur jag ska kunna göra fler och fler med en bestående träningsvärk? Men det ska gå!!!

Slänger upp en gammal jämförelsebild från i somras. (Bild 1: 4 maj. Bild 2: 6 juni) Körde en 32-dagars utmaning där jag gjorde plankan varje dag i 32 dagar. Dom första två veckorna 3 min om dagen och resten, 4 min om dagen. Här är förvandlingen. Kärlekshandtagen krympte minst sagt!



Hoppas på en lika synlig förvandling efter denna utmaningen också!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Och nu är du ju ännu mindre och rutorna kommer snart =)

2011-12-04 @ 11:27:20
URL: http://saratilling.se
Postat av: HurtMaja

jädrans!

måste.börja.göra.plankan.

2011-12-05 @ 20:36:55
URL: http://hurtmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0