Problem med svanskotan?

Jag har den senaste tiden haft riktigt ont i min svanskota. Ja, det låter väldigt konstigt att ta upp det här kanske, men jag har ont när jag sitter i soffan, ligger i sängen, kör bil m.m. Min svanskota är väldigt långt ner och känns nästan som en liten stump av en svans. Jag har slått i den många gånger, bland annat när jag har åkt pulka har jag landat hårt på ett gupp och fått en rejäl smäll på den. En gång när jag gjorde "bomben" i en pool som inte var tillräckligt djup, slog jag svanskotan rakt i botten. Jag tror det är därför den sitter så långt ner som den gör. Men jag har inte haft några som helst problem med den innan, mer än att jag inte kunnat sitta på rumpan med utsträckta ben och rak i ryggen för då har jag suttit PÅ min svanskota.

Men nu den senaste tiden har jag fått sätta eller lägga mig på en av skinkorna för annars ligger jag på svanskotan och det är riktigt obehagligt och gör ont. Jag börjar fundera på om det kan ha att göra med att jag gått ner så pass mycket i vikt som jag har? Jag har ju flera gånger sagt att jag tappar mer och mer på mina ben och rumpa. Har jag för lite fett på rumpan så att svanskotan nu är "i vägen"? Vet inte om jag ska gå till en läkare med detta för det har börjat påverka min vardag och det är jobbigt att inte kunna sitta eller ligga normalt. Hela tiden känner jag min svanskota. Det är som att ligga på en hård hasselnöt...

Ingen som vet något om detta? Jäkligt udda att ha problem med svansen, men någon ska väl ha det också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0