Snö!

DET SNÖAR!
Men det regnade innan vilket innebär att snön inte är här för att stanna. Dessutom fattas minusgraderna. Huvudsaken är att det är på ingång. Äntligen!

Vi har äntligen fått fixat röret till vasken i badrummet så nu slipper vi borsta tänderna i badkaret!
Jag sitter och tvivlar på om jag ska ge mig upp på löpbandet idag. Halsen var värre imorse igen men börjar nu ge med sig. Kanske är det dumt att börja ta i för hårt då? Är så rädd att dra ut på sjukdomen ännu mer, även om jag tycker den dragit ut alldeles för långt på tiden redan. Det lutar åt att det blir hemmamys idag och sen kör jag igång imorgon på löpbandet. Tror det får bli så. Dagens lucka får räcka som träning idag (tror jag) om jag inte får myror i brallan och ger mig iväg senare idag.
Nu ska jag koka lite mer te och lägga mig i soffan och läsa om Bingo!

Bilden som skulle varit med i mobilinlägget igår får ni idag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0