Struktur, tradera och öka kolhydratintag!


Denna familjekalender ska jag köpa innan året är slut! Trots att vi bara är två stycken (snart tre, ;) hehe) hos oss så behövs en sån här. För att det jag säger inte bara ska gå in genom ena örat och ut genom andra måste vi ha en kalender. Vill inte höra mer "Men det har du inte sagt att vi ska göra" osv, börjar bli trött på det, hehe. Struktur i all ära!

Var nere i tobaksaffären och lämnade in andra paketet för idag nu vid 17 tiden. Det första han sa "Men du var ju här tidigare idag också". Till och med dom känner igen mig nu... Springer ner deras dörr var varannan dag nu, hehe. Nu har jag bara ett paket kvar att skicka, inväntar betalning.. Jag har nästan ångrat lite att jag sålt den koftan, så jag blir nästan glad om jag inte får in några pengar, så jag kan behålla den. Haha. fick bara 43 kr för den och jag klantade ju mig med frakten så egentligen fick jag bara 32 kr för den. Och den är värd mycket mer! Den är från NoaNoa och är i toppskick. Aja, får se om jag får in några pengar eller inte!

Jag tror jag ska börja stoppa in kolhydrater till middagen nu i fortsättningen. Vägde mig imorse bara för skojs skull och vågen fortsätter peka neråt. Nu börjar jag närma mig underviktig enligt BMI och jag som vill bygga muskler kan inte ligga på minus i kaloriintag. Så nu får det nog bli lite råris till grytorna istället för bara sallad. Vill inte tappa mer fett nu, för det är benen och rumpan som ryker och jag vill ha kvar ALLT jag kan där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0